HBHediyeZengilBudakolu 6+2 yiz bu ikinci gebeliğim . Kızımda hiç kasık ağrısı olmadı. Şimdi kasık ağrım arasıra hissettiriyor sizdede böyle oldu mu. ?
deletedmom351 HBHediyeZengilBudakolu Kasık ağrısı normal canım bebeğin daha çok küçük rahmin genişliyor haliyle ağrı olur bende de oluyordu ilk zamanlar
HBHediyeZengilBudakolu deletedmom351 biraz halsiz hissettirdi bana yarında böyle olursa doktora gitsem iyi olucak galiba