2005_aysn alpinannesiiii merhaba duzcede en son sorduğumda 4 bindi Kasım sonu doğum yapicam demiştim o zman tekrar görüşelim degisebilr demişlerdi orada doğum yapmaya hiç gerek yok benim fikrimce tamamen ticaret
Nur4026 Melek1478 ben de bolu da yaşıyorum çok pahalı gerçekten ya mecbur Üniversite hastanesine gidiyorum
Melek1478 Nur4026 kesinlkle mecbur devlete gittim bende şuan memnunum ama çoğu zaman sira alamadim üzüldüm malesef