S02_ benim de çatı muayenesi değil ama ilk defa alttan muayenem oldu. Biraz kasıldım ve zorlandım doktor normal doğum düşünüyorsan zorlanırsın sezeryanı düşün dedi. Sezeryan hiç aklımda yoktu 37+1 oldum sezeryan olursam hastane değiştirmem gerekecek bütçeden ötürü. Bu saatten sonra da doktor değiştirilir mi nasıl olur diye kara kara düşünüyorum. Post açacaktım ama sizin postu görünce fikir almak istedim