Zuhal2205 Benim ağrilarım oluyordu gaza bağlıyordum hep kaç gece sabaha kadar çektim ağrıları sırtıma vurmaya başladı kivrandırıyordu doktora gittim safra kesem de taş vardı zaten gebelikten önce de ama bebek büyüdükce safra kesem de büyümüş çamurlaşıp iltihaplanmış 5 gün hastanede yattım şimdi yediklerime dikkat ediyorum safrayı yormamak için.Antibiyotik kullandım çıktıktan sonra da.Başka bir şey de olabilir tabi senin ki ama sen yine de beklemeden git.Genel Cerraha da gidebilirsin o ultrasona yolluyor zaten direkt.Iltihap çok fazlaydı ben de o yuzden yattim hastanede.