Aysencanbay9595 Merhaba 38 hafta 1 günlük hamileyim sabahtan beri belimde ağrım var geçmiyor doğum belirtisi mi dogum mu başladı çok korkuyorum öyle bı ağrı değil aglaticak kadar ağrı var