KubraAydin KubraAydin yaptırdığım gün bişey hissetmedim 2. Gün başladı özellikle 3. 4. Gün çok ağrı yapmıştı 🤦🏻♀️
cetsbg Haftamin icindeyim, yarin biontech asimin 2. Dozunu olucam doktorum tetanozu 24 te falan ol dedi o yuzden daha olmadim. Covid asisindan sonra kolum cok agrimisti 2 gun ustumu degistirirken bile zorlanmistim, umarim tetanozda da oyle olmaz😬