@“1234-”#seni çok iyi anlıyorum canım eşim 3 saat ağlamıştı benimde onkadar kötü oldum ki 2 ay geçti şuan yine hamileyim betam dün 4274 çıktı keseyi gördüm bugün demem o ki gerçekten umut her zaman var bide ben hemen hamile kalan bı insanda değildim çok dua ettim Rabbime bide ben bı hocaya gittim canim korkuyorsun bebeği düşüyorsun dediler aldım taktım yazdığı kağıdı zaten hamile yine kaldım üstüne Rabbim kucağımizi boş bırakmasın inşallah