Ruveydahifa Merhaba herkese 37 haftalık oldum ve hala isim bulamadım kız kardeşimin doğum günü yaklaşıyor ve benden kızımın ismini Asel Mira koymamı istedi biliyorum çoğu kişi Asel koyuyor ama sizin düşünceleriniz neler?
Betull25 Ruveydahifa Mira tek olarak çok daha güzel bence, daha naif geliyor kulağa 🥰 ama tabi siz yinede iyice düşünün 😊