2-prensesannesiii Sametnida Derinden derken bende 29+1 im çok hareketli hiç durmuyor her an her saniye
SuzanYzr Sametnida bende 29 haftalığım. Dün çok haraketliydi bugün bende aynı sizin gibi hissediyorum.
Meleekk Sametnida bende 29+3 haftayım. Benim kızın hareketleride çok içerde sanki. Önceki haftalarda güçlü tekmeler olurdu acıtırdı. Şimdi dönüo felan öyle 🤷🏻♀️ tekmelerde var tabi ama güçlü değil sanki.
123ozgee Sametnida Bizde 29+3 üz bende öyle çok derinden hissediyordum 3 gün falan öyle sürdü bugün doktor kontrolünde herşey çok normaldi ve hareketleri bugün düzeldi daha net hissedebiliyorum demek ki bu hafta da olabiliyormuş
SuzanYzr Sametnida öğlene kadar hiç hareket etmedi benimki. Acaba uyku düzeni mi oluşturuyorlar o yüzden mi anlamadım
Clkha Sametnida benimde 25 haftadan beri böyle gunde 2 kez anca net hissediyorum. Doktora gitmedim 28 de gidecegim
Dry-61 Bende çok derinden sadece pıt pıt olarak hissediyorum 29+4üm,endişe ediyorum normal bir durum mu bilmiyorum