Sağol cnm benim ilk demem devlet hastanesinde oldu tutmadı 2ciside özel hastanede yaptim oda kimyasal oldu doktorun dediği 1cide hiç bir sorun yok tutumamsi icim 2de kimyasal olanda doktorum emiyor sagliksiz olduğu için kimyasal olmuştur dedi yani sivi birikmesiyle alakalı bisey demediler