Berrinkarabudak Son ayimdayim mide yanmalarim aşırı arttı gavisgon şurup kullanıyorum hafifletiyo gecede uyanıp süt içiyorum. Yemek yemeye korkar oldum.
Zeyyyn Berrinkarabudak doğuma son 2 gün bile yandı hemde ne yanmak doğuma aç girdim birşey yiyemedim doğurdum yanma birşey kalmadı herşey denemiştim oysakı
MerveeD Berrinkarabudak benımde bogazımda ya malar oluyor 11+4 haftalıgımı bugun kontrole gttım dıger sıkayet leri söyledim ama onu soylemeyı unutmusum gavıskon içsem bseh olur mu acaba