Feyza-erol
Ben kerim yıldıza gidiyorum özel muayene si var canım ama doğumu Balıkesir sevgi hastanesinde yapıyormuş orayla anlaşmalımış uzak geldi bize eşim acil bişey olsa gidemeyiz dedi 6 bin demişti Ocak ayında kaç olur bilemem demişti 7 bini bulur belki doğum ücreti🤷♀️
Doğumu devlette düşünüyorum Meryem Dilara Yetimoğlu doktorun adı
1 gün için o paraya vermeye gerek yok dedim doktor iyi olduktan sonra hastanenin bir önemi yok önemli olan doktorun iyi olması memnuniyeti çok olmadı diye düşündüm kendimce canım 🌸🌸
Şuan hem devlere hem özele gidiyorum muayne için çünkü devletteki ultrosonlar eski biraz o yüzden merak ettiğim için özelde gidiyorum 😍