Caglasmsk teşekkür ederim size de geçmiş olsun. Bu dönemde kalp normalden hızlı çalışmaya başlıyormuş belki de ondan dolayıdır yaşadıklarımız. Dün araştırdım biraz mümkün olduğunca dinlenmek gerekiyormuş böyle durumlarda. Ben uzanıyorum kötü hissettiğimde, biraz olsun iyi geliyor size de tavsiye ederim.