Ebruf ben eve kendi isteğim ile cıktım tedavim devam ediyordu aslında doktorum cıkmamı istemedi ama ben covitten anne mi de kaybetmiştim psikolojik olarak kotu hissediyorum diye cıkmak istedim eşim de saglıkcı covitte calısıyordu evde tedavime devam etti sanırım ondan verdiler