Bebeğimin poposunda çatlak var ne yapsam geçmiyo sabahlara kadar uyumuyo ağrıdan kıvranıyo. Fito anestol hametan bişeye yaramadı. Aranzda var mı böyle sorunu olupda çözüm bulabilen? Bugün gittiğm dr cristalin diye sprey verdi işe yarar mı bilmyrm. Çok çaresizim onun öyle kıvranıp ağlayışını izlemk beni artk cok yoruyo. Bu arada bebeğim 2 aylık. Lütfen çözümünü bilen yardımcı olsn ö😔