H_myra1 34+0 ile bebiş dogdu butonu gelmiş bulunmakta tabiki ben 40 doldururum diye düşünüyorum🙈 sizde durumlar nasıl güzel anneler
Papatyaa38 H_myra1 bende 34+1 banada geldi bebis doğdu butonu ben 40 ı doldurmam diye düşünüyorum bu ayın sonunda gelir diye bekliyorum kız çocuğu gününü doldurmaz diyolar hayırlısı bakalım😊
H_myra1 Damlasu_23 yok hayır yani canı ne zaman isterse😅 diger iki dogumum 40+0 40+2 de oldu buda bekler diye düşünüyorum butonda erken gelmiş bana sanırım 😊
H_myra1 Papatyaa38 benim ilki kız 40.haftada dogdu oglum 40+2 buda bekler diyorum ama umarım 38 39 da gelir digerleri suni sancı ile oldu
Papatyaa38 H_myra1 benim icimden hep 38 39 da doğururum diye geçiyor biran once kavusmak istiyorum cok sabirsizlaniyorum ilk gebeligim😊👼
H_myra1 Papatyaa38 hayırlısı ile alın kucagınıza saglıklk sıhhatli bende istiyorum 38 39 ya bulantım geçmiyor benim 9 ay sürüyor çünkü
Papatyaa38 H_myra1 bende 4 bucuk aylik olana kadar cekdim bulantı bi 10 gündür falan tekrar basladı bulantılar ilk zamana döndüm bulantıda olunca zaman hic gecmiyor