3gün önce karın kaşıntısıyla uyandım sabaha heryerim kırmızı dmoüntü olmustu.ondan önce hemoroid için krem kullanıyordum kullandığım arka bölgede çok kasıntı olmustı ama ben hemoroidden olduhunu düşündüm.karaciğer enzimlerime baktırdım onlarda sorun çıkmadı.doktor alerset iç dedi geçmedi .birde fenistil krem verdi geçmedi . Bugün cildiyeye gittim uyuz salgını duydum burda çok korktum. Uyuza benzemiyor dedi çünkü arka kısmım popodan karnıma yayıldı.muhtemelen hemoroid kremi yaptı dedi birde kabızlık için duphalac kullanıstım.karnım kıpkırmızı dün gözaltları da şişti ve bileklerö kaşınmaya başladı.avil tablet verdi hamileler içebilir dedi günde 2 kere.nirde locoderm diye kortizon lu krem.bu kremi ve avili kullanıp iyi gelen varmı?kendimi böyle görüncw psikolojim bozuluyor .resim atabilsem keşke