30+2 de bebeğimin boyu ve kilosu haftasına göre düşük çıktı özellikle boyu çok kısa. 36 cm 1366 gr. Kilosu normal sınırda ama boyu çok kısa acaba bir sağlık sorunumu var diye çok endişeliyim doktorum da iki hafta sonra gel gelişimine bakalım dedi sizde de böyle durumlar oldu mu bebeğinizin boyu kısayken doğumdan sonra sağlık problemi oluştu mu ?