Bebegim_2021 Kızlar özelde 4 bin istiyorlar gönül özelde doğum yapmakdan yana ama maalesef zorlanıyoruz artık tuzla devlet hastanesinde dogum yapan varmı hastane hemşireleri nasıl odaları nasıl merak ediyorum gidenler bilgi verirse cok sevinirim
Dilaratkn55 Benim yengem orda normal doğum yaptı gayette memnundu kontrollerinede oraya gidiyodu odaları da güzel 2 tane yatak var ama rahat sıcak yani