Kızlar 13+0 haftamdayım doktora göre 12+3
4 gün geriden geliyor geç yumurtlamadan dolayı. Ama asıl merak ettiğim şey sabah kahvaltısını kaçta yapıyorsunuz?? Benim sabah canım bişey çekmiyo ve uykuya çok düşkünüm 12 1 de anca kalkıyorum kahvaltıyı da o zaman yapıyorum. Sorun olurmu çocuk için sizce ?