Obenimdunyam Merhabalar 5+5 günlük hamileyim dün gece lekelenmem oldu bu gün hastaneye gittim kese yok beta 722 çıktı progesteron 4.50 doktor sağlıksız gebelik dedi başına böyle bişey gelen var mı