29 hafta 3 günlük hamileyim, Geçen hafta doktorum suyumun fazla olduğunu buda erken doğum riskinin olduğunu söyledi şekerime bakılacak insaAllah yarın. Ama benim karnım günden güne aşağıya düşüyor o kadar farkediliyor ki arkadasım eşim komşum hepsi söylüyor yolunda gitmeyen birşeyler olduğu belli kendimi sürekli motive etmeye çalısıyorm ama bende görüyorum gerçekten gündwn güne düşüyor karnım ve hep aşağıda hissediyorum hıçkırığını hareketlerini batmam ağrım çok oluyor rahmimde
Doktor suyumun fazla olduğundan karnımın aşağıda olabileceğini söyledi ama fazla bi yorum yapmadı
Bu durumu yaşayan anneler varmı lütfen moral verin yaşadıklarınızı yazın
Henüz 29 haftalığım