Pinarlina aelif_ benim ilk aylarda yüksek çıkmıştı duzenlı takıp ettık bol sıvı almamı söyledı doktor ama çok yukselmemıstı sonra gectı düzeldi günde 3-4 lt su için
ArelinAnnesi01 aelif_ Benimde yüksek çıkmıştı. Ama labaratuvar hatası da olabilir dedi doktorum başka bi hastaneye gitmemi önerdi. Çok şükür Herşeyim temiz çıktı. Bazen yanılgı da olabiliyor. Korkulacak bişey yok
-Ozge- aelif_ ilk aylarda yapılan tahlilimde yüksekti sonra tekrar yapıldı normal çıktı sorun yaşamadım