noname198 kaç yıldır bekliyorsun bilmiyorum rabbim çok bekletmesin ama o kadar ağır şeyler yaşadım ki karşıdan birinin söylerken içinden senin için söylemesi kolay lafinjn ne demek olduğunu çok iyi biliyorum ama yaşadım çok zor şeyler yaşadım ve canının yanmasinu anlayan biri olarak söylüyorum Yani inanır mısın bilemem ama gerçekten bıktım demedim diyemem çünkü ya rabbimin zoruna gider de hiç nasip etmezse ben o kürtajdan nasıl çıktığımi unutamıyorum ama bıktım yeter diyemedim çünkü verende Allah alandna ha canım çok yandı Allah’ım herkese hemen veriyorsun bize niye vermiyorsun diye için için sordum sonra yine kendime kızdım herkesin imtihanı farklı onlara veriyor belki daha ağır bisyle imtihan edecek çok şükür şimdi 17 haftaligiz rabbim istedi ve biz korunurken nasip etti aylarca olsun diye çabalarken tonlarca ilaç kullanırken değil güzel şeyler zamanını bekler 🌼