Anneyimmm Kizlar 65le hamile kaldim 19+4 olduk 2 kilo aldim.sadece esim zayifladin diyo hatta kol ve bacaklarim inceldi varmi baska benim gibi sanirim bebis benden cok aliyor ama normalse feda olsun 😊
OktayMeltemSahin Anneyimmm aaa bende öyleyim yaa 33 olduk sadece 6 kilo aldım ama bacaklarım okadar zayıfladı ki anlatamam ayak bileklerim incecik kaldı neden acaba bilemiyorum
Bisaniye Anneyimmm ilk zamanlar kilo verdiyseniz bacaklardan gitmiş olabilir bende o şekilde olmuştu çünkü:)
YAkyol Anneyimmm bende 31+1 bende sizin gibi normalden daha inceldi bacaklarim falan 3 kilo aldim ama bebisin kilosu iyiymis nasil seviniyorum o alsinda ben almauyim 😁
Senasehr Anneyimmm bende aynıyım bacaklarım çok kalın normalde incecik kaldı benden çok çevremdekiler farketti
Ecenurmt Belki incelmemiştir karnınız çıktığı için öyle gelmeye başlamıştır. Bende 38. Haftadayımm4,5 kilo aldım bana da öyle geliyordu ama giydiğim eşofmanlara hala aynı oluyorum bol gelmiyor
Anneyimmm Ecenurmt bol geliyor hamile pantolonu alttan ordan anladim bide dizlerimdeki kemikler daha belirgin gorunuyor
Zulal09 Ay bu forumda hep şu konuları okuyorum valla en çok kiloyu ben almışım heralde maşallahınız var kızlar 😄 24 haftalığım 9 kilo aldım 😅