ozlemsonaerdi Kızlar reglimden 4 gün geçiyor doktora göre 4+5 teyiz ama dün verdiğim kan sonucu 111 çıktı 2 haftalıkmış keseyi göremedik idrarda da pozitif çıkıyor perşembe tekrar kan vereceğim bu değerle keseyi görmemek normal mi yoksa dış gebelik mi 🥺
Gizemii ozlemsonaerdi 1500un uzerinde kese gozukuyo demisti bana doktorum ilk gittigimde kese gozukmemisti ikinci gittigimde gozuktu insallah mutlu haberler alirsiniz icinizi ferah tutun 😊
deletedmom27371 ozlemsonaerdi değere göre hafta belirlenmez ki🤷🏼♀️ adet tarihinden hesaplanır ben 3 buçuk 4 haftalık hamileyken 135 falandı değerim. 5 haftalıkken gittiğim de 6460tı kimisinin aynı haftada 9000 falan oluyor o yüzden değere göre hafta belirlenmez mesela 1500 üzeri kese görülür deniyor benim 6000 geçikken görünmemişti herkesin farklı yani