istanbulluanne Kızlar 5. Ayi bitirdik ,6.ayımıza girdik artk simdiye kdar göbeğim çıkmadığı için kullanmadim çatlak kremi ama doğum yapan arkadaşlarım artk başla falan dediler. Hic bir bilgimde yok ne kullaniyorsunuz acaba sizler?
belgintirpan istanbulluanne ben lierac kullanıyorum duştan sonra da bebek yağı henüz hiç çatlağım yok çok şükür:) buarada 35 haftalığiz
MerveBozan istanbulluanne istanbulluanne Ben Sebamedin gebelik için olan çatlak kremini kullandım başından beri. Hiç çatlamam olmadı. 39. Haftadayız🙃
Pinkoloji istanbulluanne liarec sıfır çatlak. Doğurdum bebeğim iki aylık doğum sonrası catlakta olmadi. Pahali ama hak ediyor.
Hamileyim deletedmom6295 ya canım ben başta bilmediğim için kullanmadım şimdi 35 haftalığım acaba bundan sonra kullansam fayda eder mi
istanbulluanne belgintirpan Nerden temin edebilirim acaba eczanelerde var mi? Bide günde kac kere sürüyorsunuz acaba
belgintirpan istanbulluanne Ben eczaneden aldım ama internetten de bakabilirsiniz. Geceleri sürüyorum ben günde 1 kere ama 6.aydan sonra günde 2 defa öneriliyor
Bebegimibeklerken__ 5.aya girdim. Bayadır bebe yağı veya Hindistan cevizi yağı kullanıyorum. Umarım çatlamam 🙄
bebekkaradag istanbulluanne 34 Haftalığız, hiç çatlağım yok. Eczacımın tavsiyesiyle Elancyl çatlak kremi kullanıyorum. Çatlak kremini sürdükten sonra Dalin bebe yağı sürüyorum. Kaşıntım, gerilmem vs hiç olmuyor.
Sezen07 istanbulluanne bende ilk zaman aldım ama yenikullancam 25 haftadayım lierac kullanıcam 1 2 kere denedim güzel yagdansı edğil tavsiye ederim 🙏☺
Nurcngel istanbulluanne badem yağı ile bebe yağını karıştır sür ama çatlayan cilde hiçbirsey fayda etmiyor 🙄🤨
istanbulluanne Nurcngel Yok henüz göbeğim bile yeni yeni cikmaya başladı zatn oda ayva kdar 😀 ama 20den sonra hizli büyüyor diyorlar çatlamasın. 21+3 teyim su an.
Nehir35 istanbulluanne hamileliğimin başından beri hergün badem yağı kullanıyorum canım çatlamadımda daha 36. Haftamdayım
Sezen07 istanbulluanne krem kremi sürüş teknikleri var internetten bakın o şekilde uygulayın ama bakın lierac çatlak kremi değil de çatlak önleyici krem şeklinde alın trendyolda çok uygun oluyor ben ordan alıyorum
merwerkan1903 AiA canim bende bio-oil yag aldim 12.haftamda 1-2 kere sürdüm suan 18.haftam bitiyo karnim ufak ufak cıkmaya basladi bundan sonra dewamli sürcem ins faydasini görürüz
Ecenurmt Bu kremler biraz bünyeyle alakalı bence. Bende lierac kullanıyorum ama bir aydır hafif hafif çatlamaya başladı karnım şuan 38 haftadayız