Melek__55 Benim ilacım bitigi için sağlık ocağında yazdırdım ama aile hekimi günde iki kere yazmış bende günde bir kullanıyordum daha önce kafam karıştı şimdi siz günde kaç tane kulanyorsunuz 24 hafta
ebruzb Melek__55 ben 12.haftamda bir ay kullandım günde bir kez ama bende çok kabızlık yaptı diğer aya doktorum ilacı değiştirdi farklı bir ilaç verdi onda aynı sorunu yaşamadım
Ocak2022 Ben kullanıyorum, ilk başlarda sabah akşam kullanıyordum sonra değerlerim biraz normale dönünce günde 1e düşürdü doktorum.. 29. Haftadayım
Melek__55 MerveNur- kendi doktorum günde bir demişti ama hekim iki yazmış en iyisi doktorumu dediğini yapmak galiba 🥴
Melek__55 ebruzb bende de çok yaptı kabızlık şurup yazdı şurup da midemi bulandıryordu çok 🤢tekrar hapa geçtim