Kızlar bugün ilk kontrolüme gittim benim hesabıma göre 5 hafta 5 günlük ultrasona bakan doktor 7 haftalık kese var bebek yok dedi sonra sonucu doktoruma götürdüm 5+5 de olduğumu söyledim erken daha böyle birşey için hemen belli olmayabilir dedi bi hafta sonra tekrar gel dedi inşallah bu defa çıkar çok üzüldüm duyunca