Kızlar 6 haftalık hamileyim. Şuanlik tek sorun idrar 🙊 Sürekli mesanem de idrar hissi oluyor. Hep gitmek istiyorum yani normal mi sizce bu rahim büyüdüğü için baskı mi acaba. En fazla yarım saat dayanıyorum galiba 😆Enfeksiyon da hiç çıkmadı şükür. Bilgilerinize ihtiyacım var