Mervekrby Merhaba hanımlar ben 3. Doğumumu yapacağım 2 si normal oldu bunda sezaryen ile bağlatmak istiyorum sezaryen sonrası kanama çok oluyor mu ona göre bez alacağım yanıma
prensimibeklerkenn Mervekrby 15 gün oldu doğum yapalı bnm çok olmadı depend almıştım ama normal ped de kullanılırmış ilk önce hasta bezi veriyorlar zaten o yeterli oluyor