Tomrishatun Negatif sonuç olduktan sonra normal adet olarak geliyormuş yoksa 1 2 hafta gecikiyormu tecrübesi olan bayan yazabilir mi?
Mervekarademir Tomrishatun ben negatif sonucu aldıktan bir hafta sonra adet oldum zaten ilaçları bırakınca geliyo kanaman
aslidbd Tomrishatun haklı olarak bir an önce her şey normale dönsün istiyorsun. Daha hayırlısı bir gün seninle olacak inş🙏🙏🙏
Gizmoo 15 güne kadar gecikebiliyor. Kişiye göre değişir. Benim ilk negatifte gecikmedi ikincide 14 gün gecikti
Umutluanne1 Mervekarademir merhaba canım . İlk denemen seninde tutmamış sanırım 😔 benim de tutmadı şuan 2. Transfer ini oldun mu
Mervekarademir Umutluanne1 evet tutmadi canım benim ama negatif sonucu aldıktan iki ay sonra normal yoldan mucize bı şekilde gebe kaldım şu an 36 haftaligim inslaalh en güzel zamanda seninde kucagin dolu olsun💕😊
Umutluanne1 Mervekarademir Yaa ne kadar güzel Allah’ım büyük işte . Hayırlı olsun sağlıklı sıhhatli gelsin inşallah bebeğin 😍