Kızlar, nst’den sonra sonuçta verilen puanınız kaç olmuşdu? Ben 33cü haftamın tamamında yapdım da. O zaman 7 puan verilmişdi. Normal denildi, kalp atışı 120 idi. Ama dalgalanma az görüldü. Bol-bol havada olmam gerektiği söylendi. Biraz huzursuz oldum