AsminMoms kaşık biberon. Tecrübeyle söyleyeyim, anne memesine benzermiş şöyleymiş böyleymiş, yok öyle bir şey.Hepsi pazarlama stratejisi.Biberon kullanıp da kısa veya uzun vadede meme reddi yaşamayan anne/bebek ben çevremde 4 yıldır görmedim.Benden erken anne olan arkadaşlarım var 8-10 yıllık,onlar da aynısını söylüyor.
Sadece kaşık biberon,şırınga,finger feeding,cup besleme yöntemleri bir bebeği alternatif olarak sağılmış anne sütüyle veya formül mama ile destek besleme yöntemleridir.
Nacizane tavsiyem, emzirme eğitimi alın yenidoğan bakımı hakkında detaylı bilgi edinin.Ücretsiz bir sürü emzirme uzmanının sayfası var,youtube da kanallar var.Temas Derneği ve emzirme akademisi benim yaşadığım sorunlar da ücretsiz olarak bana 3 yılda çok yardımcı olmuştu.Sadece sayfalarına baksanız bir çok fikriniz olur.Emzirme hakkındaki bilgilenmeyi doğum sonrasına bırakmayın,çünkü kucağınızda can parçanız gecenin bir körü ağlarken acaba neydi ne yapacağım hiç bilgim yok diye strese girmek çok kötü bir şey.Hele ki doğruları bilmeyince,doğru diye bir çok yanlışa girebiliyor insan. ilk aylarda kilo takibi,meme tutturma pozisyonları,meme reddi sebepleri,hiperlaktasyonlu memeyi emzirme,relaktasyon yöntemleri,ttt,alerji belirtileri,dil damak bağ belirtileri… bir sürü şey var ve bunları ilk elden anne farkederse doktora soruluyor da cevap alınıyor,tabi doktor emzirme hakkında gerçekten bilgi sahibiyse.