4 aydır özele gidiyordum doktorum erkeğe benzetiyorum ama net değil demişti 14. Haftalarında şimdide çam ve sakura devlete gittim 16+2 Haftam da kıza benzetiyor doktor benim kafa Allak bullak ve en iyisi cinsiyet için seni perinatolojiye yönlendiriyor detaylı ultrason da öğrenmem için dedi bakalım 20 haftadan sonra artık sizde böyle bi durumla karşılaşan oldumu kizlar ???