Yok haptan kaynaklanmıyordur çünkü ben hamileliğin başından beri hiç mide bulantısı çekmedim hap da kullanmadım doğal olarak, 13+2’yiz şuan acı tat daha da yoğunlaştı önceye nazaran. Bende geçen sordum 23 haftalık olanlarda da durum aynıymış. Doğuma kadar kaderimiz gibi duruyor anlayacağınız.😊