Arkadaşlar merhaba ben şu an 14+4 haftalık hamileyim özellikle sabahları olmak üzere karnımı aç hissettiğim zamanlarda elim ayağım titriyo soğuk doğuk terliyorum baygınlık hissi geliyor daha önce de oluyordu hamile olmadan önce tü her şeye bakıldı ama bişey bulamamışlardı sigaraya bağladım o yüzden o yüzden oluyordur diye şimdi sigara da içmiyorum hamile olduğumu öğrendiğimden beri ama neden oluyo çok kuşkuluyum başına gelen veya duyup bu konuda fikri olan arkadaşlar yardımcı olurlarsa çok sevinirim.