Cilek_16 Kızlar yaklaşık 4gündür ağır griple savaşıyorum boğaz ve bademcik enfeksiyonu cabası bugün kovid testi verdim doktor aqumentin antibiyotik ve parol verdi sizlerde de gribi bu kadar ağır geçiren var mı bebişime bir sıkıntısı olur mu