Fztreyhan92
Benim 36+6 bugün canım maşallah iyi hareketleri azalmadı ama doktorum büyüdükçe azalır tedirgin olma 2 saatten uzun süre hareketsiz kalırsa muayene için gel demişti sende takip et istersen 2 saatten uzun süre etmezse muayene ol ama normal bebek büyüdükçe tabi hareketleri azalabilir korkma inşallah bişey yoktur😊