Bahar11mucize
Kızlar merahaba bu gün sağlık ocağında izlemim vardı 17+5 im yol yürümüştüm bide sabah poğca yemiştim🙊 tansiyonum yüksek çıktı ebe izleme yapmamı sabah akşam ölçmemi istedi ve iki günde bir nerdeyse bebim akşamları başım ağrıyo sürekli benim gibi olan varmı korkamm gerekirmi tansiyon yğksekliği olan varmı aranızda