Nazmomyy Merhaba. Rahime doğru bi ağrı hissediyorum bebeğimin altta olduğu anlamına mı gelir. Ağrı hareket ettiğimde hissettiğim bişey bu arada…
Prens1prenses2 Nazmomyy bende 32+4 oldum ama benim öyle bi sorunum yok bellide bebek baskı yapıyordur yada kanala girmiştir canm diye düşünüyorum