Gzmhsyn 23 haftalık hamileyim 48 ile hamile kaldım bugün sağlık ocağı kontrolüm vardı 54 olmuşum sizce nasıl bana az gibi geliyor 😊
Serpil-Harun21 Gzmhsyn senin kilo Alman çok sağlıklı değil zaten yedi sekiz dokuz Cu aydan itibaren ayda dört kilo alınması en fazla laızm
gldn065807 Gzmhsyn bilmiyorum ki canım verdiğim kiloyu da alamadım ne mide bulantısı oldu ne de hareketliyim düşük riskim vardı yatistaydim bu hamileligim biraz değişik gidiyo oğlumda güzel almıştım
Serpil-Harun21 Gzmhsyn tatbiki normal yedinci aydan sonra istemsizce almaya başlıyorsun kilo benim göbeğim bile yoktu sekizinci ayım bitecek daha akranlar bile yeni anlıyoruz hamileliğini diyolar şimdi şimdi dışardan farkediliuo düşün yani