CinyurunAnnesi Kızlar bebeğinizin tam olarak gözle görülür ilk hareketini hissettiğinizde kaçıncı haftadaydınız?🤰
whitedream CinyurunAnnesi 16.haftada hissettim karnım indi çıktı hatta o kadar korktum ki çığlık attım yada tekme değilse bebek takla attı dedim😅 ondan öncesi 13.haftalarda içeride bişi kayıyo gibi hissediyodum yada hafif pıt pıt vuruyodu
Eceguldemir55 CinyurunAnnesi ilk hamileliğimde 16. Hafta da hissetmiştim ikinciyi de 14 ün içinde hissettim ama ilk tekme değil bunlar ilk kıpırtılar sağlam tekmeyi ikinciden henüz yemedim oğlumda da 18i bulmuştu
Busra2013 CinyurunAnnesi benım ılk gebelıgım 19+3 de hıssetım ılk pıt pıt oldu bagırsaktır dedım sonra bısı kayar hını oldu bagırsak dedım sonr 5 dk gozumu eag taraftan almadım bıdaha hareket ettı karnım ufak kalktı ındı😂😂suan 22+0 hala o kdr sert vuruslar yok aynı pıt pıt seklınde
CanimBebegim02 19 da hissetmeye başladım 23 haftalık olduk gözle görülür şekilde hissediyorum miniğimi