ikizlerin_annesi__ Kızlar idrar yolu enfeksiyonu varmış bugün ögrandım ara ara leke geliyor enfeksiyondan kaynaklı olabilir mi benim gibi olan var mı enfeksiyon gitmesi için ne yapabiliriz
Aysebln ikizlerin_annesi__ ilk hamilelikte de korkulu rüyamdi bu hamilelikte de aynı maalesef bende lekelenme falan olmadı ama ilk hamileliğimde 30 haftada sancılarım başladı 4 gün yattım hastanede doktor durdurdu sancıları ilaçla serumla yoksa erken doğum olucakti idrar yolu enfeksiyonu erken doğuma neden oluyormus ikinci hamilelikte de en başında söyledim doktora devamlı takip etti sağolsun tahlil yaparak enfeksiyon olduğu zamanlar da ilaç verdi onu kullandım şuan 35 haftadayim bir sıkıntı yaşamadım bu kez şükür 🙏
CanselUrgnc ikizlerin_annesi__ bende de enfeksiyon var 18 haftaligim sarı akıntım aşırı geliyordu fitil ve kreme başladım 2 gündür hiç akıntı kasinti olmuyor doktora gozuk canım istersen 🤗
Ayselplt ikizlerin_annesi__ valla canım ben de 32 haftalık hamileyim dünden beri enfeksiyondan yatıyorum erken doğum riskim var enfeksiyondan kaynaklı serum iğne fitil dünden beri valla dikkat et canım
ikizlerin_annesi__ Aysebln ben daha 15. Haftadayım hepsi üst üste geldi elim aşagıda lekelenmem oluyor bugünde enfeksiyonu öğrendim buna da şükür inşallah geçer 🙏🏻🙏🏻😔
Pirayeada Ben çaresini buldum eritrosit her gittiğimde 1 3 arası lökosit yüksekti 0 landi çok şükür. Her gün yarım limon suyla içiyorum. Yulaf ezmesi ev yoğurduyla muz ceviz badem katıp yiyorum. Ama yulaf yemeye başladıktan sonra geçti sanki
Bursaspor16 Benim doktorum antibiyotik verdi antibiyotik kullanmak sıkıntı olmazmı dedim asıl enfeksiyon devam ederse bebeğe sıkıntı olur dedi