Semihanim Resmen Kasım geldi çaldı kapımızı😁 Nasipse bu ayın sonu yada Aralığın ilk günleri gelecek kuzum. Annesi şimdiden yorgun annesi heyecanlı🙈 Siz de durumlar nasıl şafak kaç kızlar😊 son 32 diyelim kızçemle🐥
Patisever Semihanim son 9 bizim de 🐣 kasımda aşk başkadır derler 🌸🤍 meyvesini bekliyoruz 🙏🏻 Sağlıcakla inşallah
muges44 Semihanim Son 18 bizimde. Yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik🙂İnanılır gibi değil zaman nasıl aktı🥲🥲
Gulmom Semihanim yarın gun alacaz 5-11 Kasım arası bir gun olacak muhtemeln 8i olur hayırla saglıkla gel guzel kızım 🤲🌼💓
Bskaymazz1 Semihanim Gelmesini bekliyoruz sağlıkla bakalım son günler 🙈 37+2 yim çarşamba kontrolüm var o zaman belli olucak 🥰
muges44 Semihanim Öğrendiğimiz ilk gün bile daha dün gibiyken🙂Ay sağlıkla atlatalım inşallah şu kasım ayını
Gulmom Semihanim evet ama sanki o zamana kadar bekleyemem bebis plansız gelir acil sezeryan olur diye korkuyorum galiba 8 ine gun alcam
Pinarlina Semihanim son 70 zaman gecmıyor korku emdıse panık zaten %100 var ıkı hafta ileriden gıdıyor erken olur dıyorlar ne zaman nerde olurum bilmiyorum ama gelsın artık kızım sizin 30 larda 10 larda olanları gördükçe zaman bana hıc gecmıyor 😂🙈
tlnnlt Semihanim benim de 33+5 Aralık 10 gibi olur doğum demişti doktorum haftaya kontrolüm var bakalım kızıma ne zaman kavuşacağım