NazAkyol06 Kızlarrr bugün doktora gittim 5 hafta 6 günlük dedi. Son adet tarihime göre de 6 hafta 3 günlük programa hangisini kaydetmeliyim ? Arada 4 gün var. Fark eder mi ?
Semiha_ NazAkyol06 son adet tarihini baz al her zaman canım büyüdükçe gününü yakalıyor bebek 3-4 günden birşey olmaz
Beyzan NazAkyol06 arkadas da yukarda yazmış zaten sen son ade tarihini yaz. Kese büyüdükçe fark kapanıyor. Ama hep aynı tarih çıkarsa belki geç döllenmedir der o tarihi baz alırsın ama şu an çok erken. Bu arada hayırlı olsun minik fasulyen. Sağlıkla doğup kucağına gelsin inşallah 🌸🌸🌸🌸
Lulikli NazAkyol06 canım benim de arada 1 hafta 8 gün falan vardı doktor adet tarihimi düzenledi. İlerde bebişler yakalıyormuş ama benim doktorum düzenlenmiş olanı kabul ettiği için ben değiştirdim uygulamada 😊 Doktorunla ilerleyen zamanlarda konuşup ona göre netleştirirsn 😊
Elifkzlcn NazAkyol06 Günaydın keseyi gorebildiniz mı acaba bende yarın gidicem 5 hafta 1 gün olucak yarın
NazAkyol06 Elifkzlcn Görebildim evet kendisini de gördük 😊 Kalp atışlarıda oluşmuş dedi hatta doktor fakat çok küçük olduğu için haftaya dinliycez 😇
Elifkzlcn NazAkyol06 Aa gozunuz aydın inşallah bende sizin gibi görebilirim hayırlısı ile kucağınıza alırsınız inşallah 🤲