Doga-Deniz Merhaba arkadaşlar, Hamileliğin en başından beri buradayım. Elimden geldiğince bildiğim konularda destek olmaya çalıştım herkese😊 Birazdan sezeryana alınacağım. Sizden ricam benim içinde dua eder misiniz😊 Biraz korkmaya başladım da😊
muges44 Doga-Deniz Allahım yar ve yardımcın olsun 🙂Sağlıkla kucakla inşallah her şey çok güzel geçer en az ağrı sızıyla💐
Serpil-Harun21 Doga-Deniz korkma canım benim Allah’ın izniyle evladına kavuşacaksın bitti gitti bi saat içinde odanda çoktan olmuş olacaksın çok rahat geçeçek iyi düşün heyecanlanma aşkım allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Serpil-Harun21 Doga-Deniz doğumunuz nasıl geçti acaba sağlıcakla aldığınız inşallah evladınızı ayağa kaldırıldığımız bu vakitlerde yeme içme başlığı diye biliom
Doga-Deniz Serpil-Harun21 Teşekkür ediyorum ilginiz için😊 ameliyat kısmı tabi biraz sıkıntılı oldu ister istemez. Ağrım falan oldu ilk gün ama gayet iyiyiz teşekkür ederim😊Tek sıkıntı sütüm henüz çok gelmedi daha 😊 bol bol emzirmeye çalışıyorum tabi ama sabredecez 1-2 gün tam gelmesi için😊
Kaderx Doga-Deniz sümmessebileyesserah zikrini çek. Doğum anında ikinmada zikret. Abesesuresi20 ayet meali: sonra ona yolu kolaylaştırdi. Rabbi yessir vela tuassir rabbi temmim bil hayır duası zikret anlamı: rabbim kolaylaştır zorlastirma rabbim hayirla sonuçlandir.