Arkadaşlar yumurtlama takibi yapıyordum gördüm çatlamayı da gördüm değerlendirdim daha sonrasında stres yaptım ve biliyorum ki stres yapınca olmuyor bir kere düşük yaptım o gebeliğimi hiç düşünmediğim bir vakitte öğrendim beklemediğim ayda bu sefer stresi azaltmak için düşünmemek için yapabileceğim birsey var mı ne önerirsiniz stresin etkilediğini düşünüyorum