Tubaaanurrr Kızlar acil kahve rengi leke geldi 8 haftalık hamileyim ne olabilir çok korkuyorum az önce lavoboda farkettim 😭😭ağlıyorum ne olabilir
Bebekveeda Tubaaanurrr yerleşme kanması olabilir zorlamış olabilirsin ilişki sonrası tahriş olmuş olabilir bir git doktora için rahatlasın
aylaacetin Tubaaanurrr Doktorlar adet kanamasına dönmediği sürece sıkıntı yok diyorlar ama bence gitmelisin benimde 8. Haftada kahverengiyle başladı sonra düşük yaptım 2 gün önce çıktım hastaneden
Elifaaksoyy Tubaaanurrr canım bendede damla kadar kahve rengi leke geldi hemen progestan aldım ve uzanarak dinlendim hemen geçti
svmeybgl Tubaaanurrr doktora gitmelisiniz . Gebelikte lekelenmeler normal değildir . Belki birşey yoktur belki risk başlangıcıdır . Doktor durumunuza göre ilaç başlar ☺️
mucizem61 doktora git cnm önlemini al bende altıncı haftada olmuştu önce lekelenme sonra kanama oldu bir hafta yattim hastanede ihmal bakma hemen git acile
Defnem_26 Benimde 8.haftamda kahve lekem oldu sonra kanamaya döndü iki gun hastanede yattim progestanla atlattim sukur.Ihmal etmeyin acilden gidin lutfen
Adaada Tubaaanurrr canım panik yapma benimdr olmuştu yinede bi doktotra görün içşn rahat ersin kırmızı kanamalardan korkuyoruz biz demiştid doltor