Kızlar selam,
Gebeliğiniz süresince saçlarınızı boyattınız mı? İlk 3 aylık dönemde özellikle? Ben normalde inoa(daha temiz içerik amonyaksız) boya ile boyatıyorum. Çok beyazım var ama bebeğe de zarar verecek diye korkuyorum. Henüz boyatmadım. Görünüşüm rahatsız ediyor. Tecrübelerinizi merak ettim :)